In dit Seminar lopen we de updates van GwwBesteksAdministratie april 2020 en november 2019 door. Ook gaan we in op de vragen die vooraf zijn ingediend, aansluitend geven we diverse tips & tricks door zodat je nog efficienter met GwwBesteksAdministratie aan de slag kunt gaan.

Elke dinsdag en donderdag in april en mei!

Wij nemen je mee in de verschillende updates en ontwikkelingen die je hierbij gaan helpen.

Enkele updates april 2020:

  • overzicht van foto's en documenten die aan de Weekrapporten hangen;
  • termijnstaat zichtbaar op Mobiel;
  • hoeveelheid Resultaat Verplichting zichtbaar in de App;
  • gearchiveerde deelopdrachten worden meegenomen in het dashboard;
  • overzicht van verzonden en ontvangen berichten.

Enkele updates oktober 2019:

  • Word, Excel en PDF bestanden uploaden in Weekrapporten;
  • structuurvenster in projectoverzicht;
  • lees/ schrijfrechten toegevoegd bij rollen.

Beantwoorden vragen deelnemer.

Diverse Tips & Tricks.

Tijdens deze livesessie is er ook gelegenheid om aanvullende vragen te stellen.

Wat kost het aan tijd: 1 uur.

De kosten bedragen € 95,-- exclusief btw, per persoon.

Het webinar vindt plaats in Microsoft Teams. Na inschrijving ontvang je verdere instructies en kun een datum kiezen die schikt.

Voor meer informatie bel 010 237 01 00 of stuur een mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Schrijf je in op onderstaand formulier.

Locatie(s):Op afstand
Cursusduur:1 uur
Cursusprijs:€ 95,-- per persoon
Aanmelden